こんなまいにち

アクセスカウンタ

zoom RSS 揺れながら

<<   作成日時 : 2010/09/21 23:18   >>

ブログ気持玉 0 / トラックバック 0 / コメント 5

画像

       重なり合う葉っぱたちが光を受けて


画像

       風に揺れながらきらきらと輝いているとき


画像

       その緑は、くっきりとしたコントラストを描いたり


画像

       やわらかなグラデーションの波になったりする


画像

       見あげていると、心は揺れながら静まっていく

テーマ

注目テーマ 一覧


月別リンク

ブログ気持玉

クリックして気持ちを伝えよう!
ログインしてクリックすれば、自分のブログへのリンクが付きます。
→ログインへ

トラックバック(0件)

タイトル (本文) ブログ名/日時

トラックバック用URL help


自分のブログにトラックバック記事作成(会員用) help

タイトル
本 文

コメント(5件)

内 容 ニックネーム/日時
えむさん。
お久しぶりです。
急に涼しくなりましたね。
この長々とした猛暑が、葉っぱたちにどんな影響を与えたんだろうと思いながら、この美しい写真を見ました。
黙ってあの暑さに耐えた葉っぱたち、何だか雄々しく見えますね。
げん
2010/09/23 22:58
●げんさん、お久しぶりです。
ほんとに急に涼しくなりましたよね。
今朝は「さむっ!」って思いました。

ここの公園の木たちが好きなんですが
春以来、久々に訪れました。
(暑かった間は足が向かなくて…)
ほんとうに美しく力強い緑でした。
えむ
2010/09/25 23:53
you are really a good webmaster. The website loading pace is amazing.
It kind of feels that you're doing any distinctive trick. Furthermore,
The contents are masterwork. you have performed a fantastic task on this subject!
Minda
URL
2017/08/24 13:20
For most up-to-date news you have to visit world-wide-web
and on world-wide-web I found this site as a most excellent website for
most recent updates.
Pansy
URL
2017/08/24 16:58
First of all I want to say terrific blog! I had a quick question in which I'd like to ask if you don't mind.

I was curious to find out how you center yourself and clear your head prior
to writing. I've had a hard time clearing my thoughts in getting my ideas out there.
I do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to
15 minutes are generally wasted simply just trying to figure out how to begin. Any ideas or tips?
Thanks!
Greg
URL
2017/08/24 19:57

コメントする help

ニックネーム
URL(任意)
本 文
揺れながら こんなまいにち/BIGLOBEウェブリブログ
文字サイズ:       閉じる